Добре дошли в уебсайта Izaeffect.bg, управляван от компания IZA CARE ООД, Върхполе при Камник 157, 1240 Камник (наричана по-нататък: компания).

 

  1. ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ

Компания Iza Care ООД се задължава трайно да защитава всички лични данни на потребителя в съответствие с Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския Парламент и на Съвета от 27.04.2016 г. и ЗВОП-1. Подробна информация за обработката на личните данни може да намерите в раздел Политика за поверителност. Потребителят трябва да е наясно, че е длъжен да предостави на онлайн търговецa личните си данни в правилна и истинска форма, както и е длъжен да информира онлайн търговеца за всяка промяна в данните му.

 

Приемайки Общите Условия, потребителят потвърждава, че личните данни, които е предоставил, са верни. Общите Условия важат за всички дейности, случващи се в онлайн магазина достъпен на izaeffect.bg (наричан по-долу уебсайт). Общите Условия са задължителни за всички потребители. Съветваме ви да ги прочетете внимателно по-долу преди да използвате нашия онлайн магазин. Ако продължите с извършване на покупки в онлайн магазина Izaeffect.bg, това означава, че сте запознати и съгласни с Общите Условия на бизнеса. Компанията Iza Care ООД си запазва правото на промяна на условията в онлайн магазина. Всички промени са задължителни за клиента, така че  препоръчваме редовно да преглеждате Общите Условия.

 

Уебсайтът се предоставя на принципа „какъвто е“, компанията не дава гаранции, директни или по подразбиране, относно името, годността или приложимостта на продуктите, предлагани на уебсайта, за конкретно предназначение.

 

Собственикът на уебсайта ще полага нужната грижа, за да осигурява точността и актуалността на информацията, публикувана на уебсайта. В същото време си запазва правото на промяна на съдържанието или изцяло на спиране на допълване на съдържанието по всяко време, без предварително известие. Също така, собственикът на уебсайта може да извършва промяна на услуги, продукти, цени или програми, описани на този уебсайт, по всяко време и без предварително известие.

 

  1. ДЕФИНИЦИИ

Компанията Iza Care ООД , Върхполе при Камник 157, 1240 Камник, е собственик и управител на уебсайта izaeffect.bg.

 

“Уебсайт” е уебсайтът, достъпен на www.izaeffect.bg, който се управлява от компанията и в който работи онлайн магазина.

“Потребител“ е всяко физическо лице, което използва уебсайта.

“Купувач” или “Вие” е всяко физическо лице, което прави покупка в онлайн магазина.

“Потребител” е физическо лице, което придобива или използва стоки и услуги с непрофесионална цел. За целите на тези Общи Условия, всички Купувачи също са Потребители.

“Политика за Поверителност” е документ, в който се съдържа цялата информация относно обработката на личните данни, която се извършва в рамките на уебсайта. Достъпен е тук.

“Политика относно използване на бисквитки” е документ, в който се съдържа цялата информация относно използването на бисквитки, което се осъществява в рамките на уебсайта. Достъпен е тук.

 

  1. ОНЛАЙН МАГАЗИН

3.1. Общите Условия определят оперирането на онлайн магазина, правата и задълженията на  потребителя и на онлайн магазина и регулират бизнес отношенията между онлайн магазина и клиента. Клиентът е обвързан с Общите Условия, валидни към момента на покупка (подаване на онлайн поръчка). При подаване на поръчка, на потребителя се напомня за Общите Условия и той потвърждава, че се е запознал с тях, подавайки поръчката.

Потвърждаването на Общите Условия при подаване на поръчка през нашия онлайн магазин представлява договор между вас и компанията. Съветваме ви внимателно да прочетете Общите Условия преди потвърждаване на поръчката. Несъгласие с нашите Общи Условия означава, че не може да използвате услугите на нашия онлайн магазин. Не е възможно и частично съгласие с Общите Условия. За да направите покупка, вие сте длъжни да приемете Общите Условия в тяхната цялост.

 

3.2. Използване на онлайн магазин

Компанията оперира онлайн магазин в съответствие с Общите Условия. Онлайн магазинът е винаги достъпен за клиенти, като компанията си запазва правото на временно деактивиране или прекратяване дейността на онлайн магазина без предварително предупреждение.

Поради поддръжка и актуализиране на онлайн магазина, има възможност той да бъде временно недостъпен или извършването на плащания да бъде временно изключено. Компанията не носи отговорност за всякакви щети, които могат да възникнат за клиента по време на поддръжка и/или актуализиране на онлайн магазина.

 

3.3. Извършване на покупка в онлайн магазина

Договорът между търговеца и купувача се счита за сключен от момента, в който купувача потвърди своята поръчка (купувачът получава имейл със статус „Поръчката е потвърдена“). От този момент, всички цени и други условия на покупката са фиксирани и важат и за двете страни. Договорът за продажба се съхранява по електронен път на сървъра на компанията.

 

3.4. Процес на покупка

Поръчката в нашия онлайн магазинът е безопасна и лесна.

Може да направите покупка в магазин Izaeffect.bg в пет стъпки :

  • изберете продукт или продукти и ги добавете в количката
  • прегледайте количката
  • въведете своята информация и данни за доставка
  • изберете начин на доставка и метод на плащане
  • потвърдете поръчката

След това ние доставяме закупените от вас продукти до посочения адрес във възможно най-кратък срок.

 

Кликайки на КОЛИЧКАТА, вие ще видите списък с продукти, добавени в нея. Кликайки върху бутона ПОКАЖИ КОЛИЧКАТА, вие може да видите продуктите в количката и общата сума на поръчката (с изключение на цената за доставка). Може да добавите своя код за отстъпка в полето КОД ЗА ОТСТЪПКА, като след това кликнете върху ВЪВЕДЕТЕ КОДА. Кликайки върху ЗАВЪРШВАНЕ НА ПОРЪЧКАТА или ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ, вие преминавате към последната стъпка, за извършване на покупката. Първо въвеждате информацията на платеца (име, фамилия, име на фирма, ако желаете фактура, избирате държава, въвеждате улица, пощенски код, град, телефон и адрес на електронна поща). След това избирате дали желаете доставка на друг адрес. Ако не, продуктите ще бъдат доставени на адрес, посочен във фактурата. Може да въведете бележка в полето БЕЛЕЖКИ ЗА ПОРЪЧКАТА. В раздел ВАШАТА ПОРЪЧКА, също може да изберете метод на доставка и начин на плащане.

 

След подаване на поръчката, купувачът получава известие по имейл, че поръчката е приета. То изброява продуктите и количествата, избрани от купувача. За промяна на поръчката или анулиране, купувачът трябва да уведоми доставчика по имейл.

 

След подаване на поръчката, вие ще получите известие по имейл с потвърждение за нейното получаване. Обикновено уведомлението пристига по имейл в рамките на 5 минути, но това време може да бъде удължено поради различни настройки на електронната поща на клиента. Административният отдел на Iza Care ООД е винаги достъпна на уебсайта Izaeffect.bg с изчерпателна информация за състоянието и съдържанието на поръчката. Отделът преглежда поръчката и проверява наличността на поръчаните продукти.

 

  1. ЦЕНИ, НАЧИНИ НА ПЛАЩАНЕ И ПРОМОЦИИ

 

4.1. Цени

Всички цени на уебсайта са посочени в Евро и включват ДДС. Цените са валидни към момента на подаване на поръчката. Офертата важи докато не бъде канселирана.

ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ: Този онлайн магазин е с цел търговия на дребно към крайни потребители (B2C). Затова не разрешаваме продажби на юридически лица (B2B) чрез уебсайта и поради тази причина не предлагаме издаване на фактури към юридически лица. Последното също означава, че последващи корекции на издадена фактура на физическо лице към юридическо лице са невъзможни, тъй като продажбата е сключена единствено и само с физическо лице.

Ако Вие искате да установите B2B връзка с нашата компания и да поръчате по-големи количества продукти, моля свържете се с нашия магазин на едро на имейл адрес info@iza.si.

 

4.2. Методи на плащане

Онлайн магазинът позволява следните методи на плащане:

  • Наложен платеж – Купувачът плаща на доставчика в брой или с кредитна карта при доставка на поръчаните стоки на адреса на купувача;
  • Плащане с кредитна карта;
  • Плащане чрез PayPal.

Вие сте информирани, че сте длъжни да покриете изцяло разходите за поръчката (включително всякакви разходи свързани със самата транзакция и доставка), в съответствие с избрания метод на плащане. Вие гарантирате, че имате възможността и правото да извършвате плащания с кредитна карта или с друг метод на плащане, който сте избрали.

 

4.3. Сигурност на покупката

Доставчикът използва подходящи технологични и организационни средства за защита трансфера и съхранението на лични данни и плащания. За тези цели, доставчикът използва SSL сертификат, издаден от упълномощена организация. Оторизациите на кредитни карти се извършват в реално време с незабавна проверка на данните от банката. Информацията от картата не се съхранява на сървъра на доставчика.

 

4.4. Промоции

Уебсайтът също предлага отстъпки и други кампании, които намаляват цените на продуктите (по-нататък наричани промоции). Всяка промоция се предлага на намалена цена за определен (ограничен) период, който се определя отделно за всяка промоция. Намалената цена важи за покупки, направени по време на промоционалния период.

Моля, имайте предвид, че определени промоции са предвидени само за нови потребители, които все още не са правили покупка в онлайн магазина. В този случай, промоцията не се отнася за съществуващи потребители. Всякакви опити за възползване от такива промоции ще бъдат блокирани незабавно и имейл адресите, използвани за злоупотреба, ще бъдат изтрити без предварително предупреждение. Като правило, отстъпки и други промоции се сумират, само ако това е изрично заявено по време на индивидуалната промоция.

 

4.5. Разходи и доставка на стоки

Цената на продуктите не включва възможни разходи за доставка. Цената за доставка може да се види в онлайн магазина, при опцията за избиране на доставка. Компанията може да предлага два вида доставка – стандартна и експресна. Основната разлика между тези два вида доставка е това, че поръчки с експресна доставка се обработват и опаковат с приоритет. Преди да изберете метод за доставка, моля проверете посочената цена. Възможно е компанията да предлага и само стандартна доставка. Компанията решава това въз основа на предлаганите услуги за доставка. В края на поръчката, вие ще видите преглед-обобщение на крайната цена, която е разделена на цена за покупка, цена за доставка и обща цена.

 

  1. ДОСТАВКА

Нашите партньори за доставка на пратки в Словения и чужбина са Expedico, GLS, Packeta и Pošta Slovenija. Iza Care ООД си запазва правото на избор на друг доставчик, в случай че може да изпълни поръчката по-ефективно.

Поръчаните продукти ще бъдат доставени на адреса, посочен от вас като адрес за доставка.

Очакваната дата за доставка става ясна на клиента при подаване на поръчката. Компанията си запазва правото на удължаване на срока за доставка в случай на увеличен обем поръчки или закъснение от страна на партньора за доставка. Доставките се извършват предимно сутрин. В случай, че не можете да вземете пратката в момента на доставка, доставчикът ще опита да координира с вас метода и мястото на доставка.

В случай, че доставчикът не успее да установи контакт с клиента, опитът се повтаря на следващия работен ден или пакетът се доставя до машина за колети, ако това е възможно. Някои доставчици се свързват с клиента преди доставката, но това не е задължително. Ако всички опити за контакт и доставка се окажат неуспешни, пакетът с недоставени продукти се връща обратно на изпращача.

При неуспешно доставени предплатени поръчки, сумата за покупката ще бъде възстановена автоматично в рамките на 8 (осем) работни дни, след като складът регистрира връщането на пакета или след като компанията установи, че пакетът не е доставен успешно.

 

  1. ПРЕДУПРЕЖДЕНИЯ ЗА БЕЗОПАСНОСТ ПРИ УПОТРЕБА НА ВСИЧКИ ПРОДУКТИ

Използването на продукти от нашия онлайн магазин може да бъде свързано с определен риск за здравето и живота. Вие признавате и изрично се съгласявате, че разбирате, че използването на такива продукти включва риск, който вие поемате изцяло. При поръчване и/или използване на тези продукти, вие се съгласявате, че сте наясно с такива рискове, които може включват болест, нараняване, увреждане или смърт. Вие поемате пълна отговорност за всякакви последствия, които може да възникнат от поръчването и/или използването на продуктите.

 

Преди използването на всеки продукт е необходимо да прочете инструкциите за използване.

 

Всеки продукт трябва да се тества по безопасен начин преди използване. Ако не сте напълно сигурни как да тествате даден продукт, моля, не използвайте продукт и ни информирайте за проблема или върнете продукта.

 

Компанията не носи никаква отговорност за всякакви увреждания, които пряко или косвено може да възникнат от използване на продукти, поръчани през на уебсайта, независимо дали се касае за правилно или неправилно използване на продукта от клиента или трети лица. Това изключване от отговорност важи в най-пълна степен, разрешена от закона.

 

В случай на претенция за обезщетение срещу на компанията, компанията лимитира своята отговорност за причиняване на щети до три пъти продажната стойност на продукта.

 

Компанията се стреми към възможно най-подробни и правилни описания и изображения на продуктите. Въпреки това, не можем да гарантираме, че всички описания и изображения са напълно точни. Определени продукти може да се закупят от различен доставчик и там може да се наблюдават незначителни отклонения в опаковката или външния вид на продукта. Тези отклонения по никакъв начин не засягат качеството или функционалността на продукта.

 

  1. ПРАВО НА ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА

Всеки купувач, направил покупка през онлайн магазина, има право на отказ от договора. Оттегляне от договора е възможно в рамките на 14 дни от датата на доставка, обявена от доставчика на компанията. Купувачът не е длъжен да посочва причина за своето решение. Оттеглянето от договор важи само за купувачите, които са физически лица и придобиват или използват стоки и услуги с непрофесионална цел.

 

Смята се, че сте подали своето заявление за оттегляне от договора навреме, ако го изпратете в рамките на определения срок за оттегляне от договора. Може да подадете своето заявление за оттегляне от договора чрез предварително подготвен формуляр или да ни го изпратете имейл. Формулярът е достъпен в раздела „Оттегляне от договор” в долния край на уебсайта. Вие може също да подадете известие за оттегляне с недвусмислено изявление, от което става ясно, че се оттегляте от договора. Купувачът носи тежестта за доказателство относно упражняване на правото на отказ от този абзац.

 

В случай на оттегляне от договора, купувачът има право на възстановяване на сумата или на замяна, но не и на кредит!

 

След подаване на заявлението за оттегляне от договора, вие трябва да върнете стоките в рамките на 14 дни от деня на подаване на заявлението. Нашият адрес за връщане на стоки е: Iza Care ООД, Ljubljanska cesta 45b, 1241 Kamnik. Стоките се смятат за върнати навреме, ако ги изпратите преди изтичане на 14-дневния срок за връщане. Трябва да върнете продуктите неповредени, в същото количество и в оригиналната опаковка, или друга опаковка за предпазване на продукта, използвана по същия начин като оригиналната опаковка. В случай на щета или прекомерно използване на продукта или оригиналната опаковка, магазинът си запазва правото на предявяване на иск за възстановяване на разходите за намалената стойност на продукта. Връщайте продуктите като пакет, а не като писмо и отбележете на пакета кода, получен по време на процедурата. В случай, че не маркирате правилно пакета (пакетът е изпратен без код), това може да увеличи значително времето, необходимо за разглеждане на вашата жалба. В случай на оттегляне от договора, вие покривате само разходите за връщане на стоките, които ние не възстановяваме.

 

Ако вече сте платили за поръчаните стоки, ние ще възстановим всички получени плащания, които вие сте направили във връзка с поръчката, незабавно или най-късно в рамките на 8 работни дни от връщане на пратката до нашия адрес. Пратката се счита за върната до нашия адрес, когато складът я регистрира като такава. Запазваме си правото да задържим извършването на плащане докато продуктите не бъдат върнати.

 

Получените плащания ще ви бъдат върнати чрез същите средства на плащане, които сте използвали при правене на покупката. В случай на наложен платеж, ние ще преведем сумата за направената покупка към сметката, която е въведена от вас във формуляра.

Упражняването на правото за отказ от договора не важи в следните случаи:

  • върху стоки или услуги, цената на които зависи от колебанията на финансовия пазар, върху които компанията няма влияние и които могат да възникнат по време на срока за упражняване правото за отказ;
  • при доставка на стоки, изработени по поръчка на потребителя или съобразно неговите индивидуални изисквания
  • при доставка на стоки, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност;
  • при предоставяне на услуги, при които услугата е предоставена напълно и изпълнението й е започнало с изричното предварително съгласие на потребителя и потвърждение от негова страна, че знае, че ще загуби правото си на отказ, след като договорът бъде изпълнен изцяло от продавача (например: такса наложен платеж, експресна доставка, застраховка на пратката)
  • при доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето;
  • при доставка на стоки, които поради своето естеството са неделимо свързани с други продукти (например: сетове, всички продукти от мистериозна кутия, два продукта от офертата 1 + 1 за безплатно, което клиентът получава като подарък)

Предупреждение: Ако решите да върнете продукт, за който не е възможно да се оттеглите от договора; извън 14 -дневния срок за оттегляне от договора за покупка; извън 14 -дневен срок за връщане на вещ след уведомление за оттегляне от договора за покупка или продукт, който не е закупен от нашия магазин, ние ще приемем връщането само срещу плащане на такса от 10 евро, която представлява разходът за обработка на неоправдана жалба.

В случай, че вашият продуктът не работи правилно или сте получили неадекватен или повреден продукт, вие имате следните възможности:

 

Налагане на гаранция доставка;

Подаване на продуктово оплакване/жалба.

 

а.) Гаранция доставка

Ако вашият продукт е повредени по време на транспорта или не съвпада с вашата поръчка, моля да ни уведомите за това  в рамките на 48 часа от доставката. Изпратете на имейла ни снимка на пакета (така че етикетът също да е видим) и на получения продукт, така че щетите да са ясно видими.

Ние ще приоритизираме вашето искане и ще организираме замяна на продукта.

Закъснели искове ще се третират като продуктова жалба.

 

б.) Продуктово оплакване/жалба поради материален дефект

Ако продуктът не работи правилно или не работи според вашите очаквания, пишете ни на info@izacare.com и ние ще ви помогнем с необходимите обяснения. Така ще избегнете неправилно използване на продукта, повреда на продукта и възможни увреждания на вас самите или други.

Ако вашият продукт не работи, вие може да се оплачете за това и да предявите претенция за продуктов дефект. Вижте раздел vii от тези Общи Условия за случаите, когато продуктът има действителен дефект. Вие може да предявите претенция за продуктов дефект ако той е съществувал по времето на покупката, но е открит по-късно.

Ако вашият продукт не работи поради материален дефект, моля информирайте ни за него, веднага щом го откриете, но не по-късно от два месеца от датата на откриване на дефекта. За целта ни изпратете по имейл снимка или видеоклип на неработещия продукт, от което може да бъде недвусмислено заключено, че продуктът не работи. При необходимост, ние ще помолим да върнеш продукта при нас за проверка и идентифициране на дефекта.

 

Ние няма да разглеждаме оплаквания за продукти, които намираме за повредени поради неправилно или неподходящо използване или поведение, което не е абсолютно необходимо, за да се определи естеството, свойствата и функционалността на продуктите. Ако искате да си вземете обратно такъв продукт след отхвърляне на жалбата, ние ще ви го изпратим и ще таксуваме разходите, свързани с доставката на продукта.

 

Компанията носи отговорност за материални дефекти на продуктите, които са станали видими в рамките на две години от доставката. Компанията е длъжна да отговори на оплакването в рамките на 3 работни дни.

 

Ако твърдите действителен продуктов дефект, може да заявите:

  • смяна на продукта,
  • възстановяване на разходите,
  • коригиране на дефекта в стоката, или
  • пропорционално възстановяване на разходите.

Може да откриете резюме на процеса в раздел „Жалби и Оплаквания“ в долния край на уебсайта.

 

  1. НАЛИЧНОСТ НА ИНФОРМАЦИЯ

Доставчикът се задължава винаги да предоставя на клиента следната информация:

  • Идентичност на компанията (име на фирма и регистриран офис, регистрационен номер),
  • данни за контакт, които позволяват на потребителя да комуникира бързо и ефективно (имейл, гласова поща),
  • съществени характеристики на стоки или услуги (включително следпродажбено обслужване и гаранции),
  • крайната цена на стоки и услуги, включително данъци, или метода на изчисление на цената, ако поради естеството на стоката или услугата цената не може да бъде изчислена предварително,
  • наличност на продукта (всеки продукт или услуга, предлагана на уебсайта, трябва да е налична в разумен срок),
  • условия на плащане, условия на доставка на продукта или изпълнение на услугата ( метод, място и краен срок на доставка),
  • информация относно всякакви допълнителни разходи за транспорт, доставка или изпращане или предупреждение, че такива разходи могат да възникнат, ако те не могат да се изчислят предварително,
  • времева валидност на офертата,
  • условия, срокове и процедури в случай на оттегляне от договора; в допълнение информация ако има такива и колко са разходите за връщане на стоките,
  • обяснение на процедурата по рекламация, включително всякаква информация относно лице за контакт или отдел обслужване на клиенти,
  • запознаване с отговорността за фактически грешки,
  • възможността и условията на следпродажбено обслужване и доброволни гаранции. Грешки може да възникнат по време на подготовката на уебсайта, които ние не можем да повлияем и за които не носим отговорност. В случай на голямо несъответствие в цената или техническите характеристики на продукта, ние ще ви информираме при заявяване на поръчката ви.

 

  1. ДАННИ ЗА ВПИСВАНЕ В РЕГИСТЪРА И РЕГИСТРАЦИОНЕН НОМЕР:

Име на компанията: Iza Care ООД компания за производство и търговия

Седалище : Върхполе при Камник 157, 1240 Камник

Регистрационен номер: 9195823000

Данъчен номер: SI83561838

Данъкоплатец: ДА

Регистрация в Регистрационен орган: 26.8.2022 г

 

  1. ИЗВЪНСЪДЕБНО РЕШАВАНЕ НА СПОРОВЕ И ДРУГИ ПРАВНИ СРЕДСТВА

Компанията прави всичко възможно за разрешаване всякакви спорове по взаимно съгласие, но ако това не е възможно, съдът в Любляна ще отговаря за разрешаване тези спорове.

 

  1. КОМУНИКАЦИЯ

Компанията ще се свързва с потребителя чрез средства за дистанционна комуникация само когато това е необходимо за изпълнение на поръчката. Компанията предлага помощ на потребителите на имейл адрес info@izacare.com.

 

Компанията може да се свърже с потребителите с търговски цели ако потребителите са се съгласили предварително с това или ако имат вече направена покупка в онлайн магазина, в който случай комуникацията ще бъде ясно и недвусмислено отбелязана като рекламно съобщение, изпращачът ще бъде ясно видим и различни кампании, промоции и други маркетингови техники ще бъдат отбелязани като такива.

Повече информация относно комуникацията е достъпна в нашата Политика за поверителност и Политика на бисквитките.

 

  1. ИНТЕЛЕКТУАЛНА СОБСТВЕНОСТ

Данни, изображения и текстови материали и всякакви други материали (видео съдържание, графики, скици и др.), разположени на уебсайта, са защитени чрез авторско право и/или закона за интелектуално право.

Чрез закупуване на продукти или използвайки уебсайта, потребителят не придобива никакви авторски права, собственост или интелектуални права над продуктите и/или уебсайта. Потребителят може да използва материалите само за нетърговски цели.

 

  1. АВТОРСКО ПРАВО

Онлайн магазинът Izaeffect.bg е собственост на компания Iza Care ООД, всички права са запазени. Съдържанието на уебсайта може да съдържа материали, чиито авторски права могат да са собственост на трети лица. Следователно всяко предаване на информация от уебсайтове е разрешено само с писменото одобрение от собственика. Запазваме си правото на промяна на Общите Условия без предварително предизвестие.

 

  1. ОГРАНИЧАВАНЕ НА ОТГОВОРНОСТТА

Темата за ограничаване на отговорността, представена в тези Общи Условия, компанията разяснява по следния начин.

Ако решите да използвате онлайн магазина и/или уебсайта, вие се съгласявате, че сте го направили доброволно и предполагате всякакви рискове. Уебсайтът и магазинът се предоставят „както са“, без всякакви гаранции, директни или непреки. Всякакви ограничения на отговорността, посочени в този раздел или другаде в тези Общи Условия ще се прилагат в най-пълна степен, позволена от закона.

Компанията не гарантира дейността на онлайн магазина и неговите функции, нито гарантира, че онлайн магазина ще работи без грешки, без вируси или вирусоподобен вреден софтуер. Компанията също не гарантира, че информацията, публикувана на уебсайта е правилна. Компанията не гарантира всякакви щети, включително, но не само: преки, непреки или последващи щети, които могат да възникнат от използването на уебсайта.

Ако решите да използвате онлайн магазина и направете плащане през него, изрично се съгласявате, че използването е на ваш собствен риск. Вие поемате всички рискове, свързани с извършване на плащания през онлайн магазина, включително, но не само, неуспешни плащания, грешки при плащане и грешки при възстановяване на сумата след подадена жалба. Това важи в най-пълната степен, разрешена от закона. Компанията не носи отговорност за всякакви щети, възникнали от използване на уебсайта и/или на продукти, налични в онлайн магазина.

 

  1. ЖАЛБИ И СПОРОВЕ

Доставчикът спазва приложимото законодателство за защита на потребителя и прави всички усилия за изпълнение на своето задължение за предоставяне на ефективна система за обработка на жалбите. Потребителите могат да изпращат жалби чрез имейл info@izacare.com или от обикновена поща до адрес: Iza care doo , Върхполе при Камник 157, 1240 Камник, Словения.  Търговецът трябва да потвърди, че е получил оплакване и да уведоми потребителя в рамките на пет работни дни. Процесът по обжалване е конфиденциален.

Компания Iza Care ООД е наясно, че съществена особеност на потребителските спорове е диспропорцията между икономическата стойност на претенцията и времето и разходите, необходими за разрешаване на спора, което също е основната пречка за потребителя да  инициира спор пред съда. Затова Iza Care ООД се грижи за приятелско разрешаване на всякакви спорове по взаимно съгласие.

 

  1. ЗАКЛЮЧИТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ

Подписан договор. Общите Условия, заедно със завършена поръчка за продукти и/или услуги през уебсайта и всички подстраници на този уебсайт имат естеството на договор, сключен между клиента и компанията.

Независимост на клаузите. В случай, че се установи, че някоя клауза в тези Общи Условия е (изцяло или частично) незаконна, нищожна или невалидна по друг начин, то тази клауза ще бъде изтрита (частично или изцяло) и всички останали Общи Условия остават в сила.

Пълна бизнес способност. Потребителят гарантира, че има пълна способност да носи правата и задълженията, произлизащи от тези Общи Условия. Той гарантира, че няма нужда от съгласие или одобрение от трето лице за изпълнение на своите задължения от тези Общи Условия.

Запознанство с условията. Потребителят гарантира, че преди приемане на Общите Условия ги е прочел и е напълно наясно с тях и по-специално с ограниченията на отговорност, които се установяват.

Законодателство. Законът на Република Словения важи за тези Общи Условия. Съдилищата в Република Словения са компетентни за всички спорове, възникващи от тези Общи Условия.

Промени в Условията. Потребителят няма право да променя или отказва, изцяло или частично, валидността на клаузите в тези Общи Условия. Компанията има право да променя тези условия по всяко време. Всякакви промени ще бъдат публикувани на уебсайта. Счита се, че сте съгласни с всички промени ако продължавате да използвате уебсайта. Ако не сте съгласни с промените, вие имате право на отказ.

Цялост на сделката. Тези Общи Условия представляват цялото споразумение, валидно между страните на договора. Всички предварителни договорки или преговори, било то писмени или устни, са заменени в тяхната цялост от тези Общи Условия.

Езикови версии. Тези Общи Условия са изначално съставени на словенски език. Всяка версия на тези Общи Условия на друг език е създадена с цел предлагане на по-лесен достъп до Общите Условия. Вие се съгласявате и разбирате напълно, че в случай на всякакви спорове, словенската версия ще надделее.

Значение на условия. Условията, използвани в тези Общи Условия имат значението, определено в горната част на тези Общи Условия.

 

Iza Care ООД, Върхполе при Камник 157, 1240 Камник, Словения

 

Рег. орган: Окр. Съд в Любляна / Сподели капитал: 7 500 евро / IBAN SI56 0700 0000 3969 136 / Данчен номер: 83561838 / Рег. номер: 9195823000

 

Камник, 12.12.2022 г

Close Моята количка
Close
Close
Категории